Linnea Lucia Engström

2014-07-30
14:49:16

Best day of my life
Shit vilken kväll jag hade igår!! Det går inte att beskriva! En av de absolut bästa kvällarna i mitt liv, helt klart! Jag kände mig så fri, och så lycklig. Vi började förfesten hemma hos mig, sjukt kul redan då! Jag passade på att dricka då eftersom man får stå i så jäkla långa köer om man ska köpa alkohol i burgsvik, så jag var redigt förberedd när vi kom dit, haha ;) 

Moa, Patrik och Isabelle hade inga biljetter, men genom att hela gänget samarbetade lite hehe så lyckades vi få in dom! Jag träffade så mycket folk som man inte sett på länge, hur kul som helst!! Sen tryckte vi in oss mitt i folkhavet där det var som mest folk, och svettigast. Sen var det bara att köra. Det blev ju inte sämre av att en av världens snyggaste personer - danny saucedo, uppträdde! 

Jag stod mitt i högen att massa underbart folk: Rebecca, Linnéa, Julia, Julia, Rebecca, Isabelle, Anton, Sofia, havdelin, Danne, Therese, Jonna, moa, Kalle, Ville och massa massa andra! Fyfan vad kul vi hade!! Svetten rann men ingen brydde sig. Helt magiskt, går inte att förklara. Så avslutades kvällen med fyrverkerier också, så fint. Sen var det två snygga killar som ville ta en öl med mig men david väntade på mig eftersom han var tvungen att hem och sova, så jag fick tacka nej. Men bättre lycka nästa gång haha! Nu ska jag införbi sandra innan jag börjar jobba, sen ikväll ska jag till en annan kompis. Mycket nu!! Puss på er <3



















Han slocknade på en gång haha
Helt galet sjukt bra kväll!!! Minne för livet asså!! 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: