Linnea Lucia Engström

2014-07-22
15:47:14

I got one less problem without you
Jag önskar verkligen att de fanns fler timmar på dygnet! Jag hinner inte med allt som jag vill göra. Det blir sömnen som tar stryk, jag har knappt hunnit sova på en månad nu. Men jag mår så jävla bra ändå! Det är så det ska vara. The time of my life haha. Jag har så mycket kul framför mig fortfarande, och jag vill inte att den här sommaren ska ta slut. Nu börjar vi planera utlandsresa också, har aldrig åkt med kompisar förut så de kommer bli så sjukt kul! Jag vill bara att tiden ska stanna så att jag kan leva såhär föralltid. Jag har blivit påmind om vad lycka innebär igen, och nu tänker jag inte släppa den. Snart kommer david så blir de middag och sen tredje så mycket bursvik för min del. Längtar!! Love <3 

















Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: