Linnea Lucia Engström

2014-07-28
00:44:03

Jag är en vinnare igen
Shit vad dagarna går! Jag som tänkte börja komma igång lite med bloggandet igen, men det går ju lite sådär. För nåt/några åt sen bloggade jag ju faktiskt nästan varje dag. Men tiden finns inte riktigt till, jag har dagarna så jäkla fullplanerade! Som igår var det först jobb och sen fest från klockan 3. Fyfan vad kul det var!! Var mest äldre folk där först eftersom det var Yvonne och Runes 60-års fest, men sen kom bland annat Anton och gjorde mig sällskap, och vi hade så jäkla kul! Gratis dricka är också alltid speciellt gott! ;) 

Idag var det lite tungt att gå upp för blev rätt sent igår hehe, men Sandra stog och väntade på mig på Ica så det var bara att kämpa sig upp! Egentligen skulle vi till tofta och bada och se på snygga killar haha men vädret sket sig så vi lagade mat och bakade i hennes fina och mysiga lägenhet istället. Hon bor typ granne med mitt jobb också så det var bara att byta byggnad när jag började sen. Bland det första som händer är att jag har värsta fighten med min gammelfarmor som jag jobbar hos, och jag blev kallad bortskämd snorunge bland annat haha. Någon gång ska ju det hända också! Men jag är glad ändå, inget kan få mig att må dåligt Haha. Det roliga var att Rune ringde och skällde ut henne sen och hotade med att skicka henne till ett hem också. Haha vilken släkt jag har asså! Inte lugnt en sekund. 

Efter jobbet mötte Anton och peter upp mig så åkte vi hem till mig. Två stycken man aldrig har tråkigt med iaf haha. Fyfan jag skrattar så mycket så att magen börjar krampa. Tur jag har många såna personer i mitt liv! Jag har verkligen inte tråkigt en sekund! Jag älskar verkligen mitt liv, kunde inte mått bättre! Och snart är de så mycket burgsvik igen!! Då blir det förfest hemma hos mig, kommer bli så jävla kul! Nej nu blev de jäkla långt inlägg, men jag fick skriva av mig lite iaf. Puss på er 












Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: