Linnea Lucia Engström

2014-07-25
18:36:40

Love life
Fullt upp i Linnea Engströms liv som vanligt! Är det inte det ena så är det det andra, och det är precis så jag vill ha det! Jobba ibland och mellan passen umgås med mina braiga vänner! Sova ibland när jag har tid.. ;) Dock börjar david jobba nästa vecka så vi kommer inte spendera lika mycket tid i stugan i djupvik längre, men det finns andra saker att göra. På tisdag är det sista så mycket burgsvik och då har vi STORA planer hehe. Kommer bli bra. Och imorgon är det storfest här nere på Nyhag, det kommer också bli super! Jag älskar verkligen sommaren, det är helt klart den bästa tiden på året. Den bästa tiden i mitt liv! Jag har inget alls att klaga på, bara glada miner. Helt klart för att jag har världens bästa vänner <3 besos 







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: