Linnea Lucia Engström

2014-07-15
03:11:27

Lycklig
Det är helt sjukt hur livet kan ändras. Jag gick från en pissig vår med mer gråt än skratt till en sån jävla bra sommar full med glädje! Sommaren är verkligen den bästa årstiden på året och jag har så himla mycket kul framför mig (och bakom mig). Jag har världens bästa vänner som får mig att må så bra, jag vet inte när jag mådde så här bra sist! Som sagt, helt sjukt hur fort livet kan ändras. Det finns en mening med allt och det kunde inte blivit bättre för min del. Från det mörkaste till det ljusaste, ni tog mig upp och inget kan dra mig ner igen. Nu ska jag leva mitt liv på riktigt, det finns inget som stoppar mig längre. Tack alla mina fina vänner för att ni finns för mig, ni har tagit fram den glada och lyckliga Linnea som jag var en gång i tiden! Love you all! <3

















Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: