Linnea Lucia Engström

2014-07-29
00:00:44

Taggad till tusen
Då har en till dag gått, Fyfan kan inte tiden bara stanna ett tag? Jag vill inte att sommaren ska ta slut!! Idag har ju vädret varit så jävla kaos, vill ha tillbaka solen. Även om det är jobbigt att jobba i värmen. Idag fick jag byta rad eftersom min gammelfarmor har bytt släkt nu hahaha, men det gick jättebra. Jag har varit vid alla förut, och fick även ta en sväng till levide för att köpa 14 kg blåbär. Man vet aldrig vad man får göra Haha. 

Vi hade möte på jobbet också och det var helt jävla kaos, alla satt och skrek och kacklade och höll på. Jag satt och försökte hålla mig för skratt ibland. Blev även erbjuden jobb i höst, men får se vart jag tar vägen. Jag vill inte lämna mitt underbara liv här med alla fina vänner, men Sthlm lockar lite också (bil, lägenhet och jobb). Men som sagt, får se. 

Efter jobbet träffade jag Anton, vi gick och handlade till grillningen/förfesten som vi ska ha hemma hos mig innan så mycket burgsvik imorgon. Jag tänkte mig typ 5 pers men nu blir vi tydligen 15 stycken haha! Huset fullt! Kommer bli så jävla kul. Är taggad till tusen!! Äntligen kan jag också dricka, och jag har dessutom Privatchaufför! David ska sova vid mig igen så då vet jag att jag kommer hem haha. Nu myser jag vid Dessi, ska sova hos min fina vän. Längtar verkligen till imorgon!! Puss 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: