Linnea Lucia Engström

2015-12-16
00:02:13

Allt jag behöver nu, är att hitta en annan du
Blev en riktigt bra kväll! Vi var ute och sladdade med en jäkla massa folk och hade kul. Självklart kom polisen och alla stack från bilarna, men dom letade efter oss och ropade på oss så jag Alexandra Jonken och några till gick tillbaka och pratade med dom. Dom ställde massa frågor om bilarna men dom var riktigt trevliga faktiskt. Sen vågade sig resten tillbaka också. Jocke fick flygande besiktning och simon och Rasmus hade olagliga däck så dom skulle lämna sina bilar där, men det sket dom i såklart. Riktigt bra kväll för att vara en tisdag! Det blir upp tidigt imorgon för har massa jag ska hinna med i stan, plus att jag kommer vakna när Quintus Alexandra och Adam drar. Men det är bara bra. Naj godnatt! 





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: