Linnea Lucia Engström

2015-12-07
21:29:25

De enda man behöver
Att man typ ännu var bakis när man vaknade imorse och skulle gå till jobbet. Fyfan asså, jävla Erik haha. Han ska få igen som fan! Men det som tröstar lite är att det inte bara var jag som ännu var sliten idag iaf. Lördagkvällen tog hårt på många av oss ;) men det var sååå värt de! Nu mår jag bra igen iaf, har till och med gymmat. Att vi alltid lyckas gå dit samma tid som alla vältränade killar. Man är ju så snygg när man sitter och tar i haha. 

Är taggad till onsdag för då är det julbord med sudret. Kan dock bli lite stelt för sist jag träffade dom var på krogen, och jag dissade flera stycken hehe. Så de kommer bli spännande! Säkert ingen som kommer våga titta på mig haha. Men så de ser jag fram emot iaf! Har lite roliga saker som händer i helgen också, det behöver jag verkligen. Så skönt att vara fullbokad hela tiden, det hjälper mig i processen. Det jobbiga idag dock var att det stod en flyttbil vid Yvonne och runes hus idag, det är verkligen på riktigt. Dom ska flytta... Hatar att bli lämnad. 





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: