Linnea Lucia Engström

2015-12-09
21:54:26

Im addicted to pain, its my heroin
Idag har vart en bra dag! Hade sovmorgon och drog sen in till stan för att träffa Alexandra. Felix ville också hänga med så vi 3 gick på stan en stund. Sen åkte vi och hämtade Quintus, och gjorde lite ärenden. Jag hittade lite julklappar faktiskt! Och köpte även nya örhängena då jag tappade mina när vi dansade på krogen. Sen avslutade vi med en supermysig fika. Älskar verkligen mina vänner. 

Sen var det full fart hem för att gå på julbordet. Jag och jullan som alltid. Självklart sa Fredrik fel tid till oss så vi var en halvtimme för tidiga haha, men det var rätt skönt faktiskt för då kunde vi småprata lite och sen slå oss ner på bra platser och spana lite på allt folk som kom. Över 100 pers var det! 4 långbord. Jag lyckades faktiskt få i mig mycket mat också så det var kanske ett tecken på att jag börjar må bra på riktigt igen. Amme dansade också inför alla, tänk om man hade vågat det.. 

Det värsta var ju att man hela tiden satt och hoppades på att man inte skulle vinna på sin lott så man behövde gå upp inför alla. Men självklart ropar Janne upp mitt lottnummer och jag kastar snabbt lotten till mamma och ber henne gå upp. Men hon vågar inte heller och skickar vidare den till Finen, och Finen skriker "det är inte min lott det är linneas!" från andra sidan lokalen till Janne, Och Thomsson skriker LINNEEEAA och Janne i sin tur KOM IGEN NU LINNEA KOM UPP!! Så jag får likförbaskat gå upp och hämta paketet, helt jävla knallröd i ansiktet, med över 100 blickar på mig, inklusive a-laget... Fyfan så pinsamt! Dom som inte visste vad jag hette innan vet det nu iaf ;) jäkla Finen, Thomsson och Janne... Aja det var ett lika mysigt julbord som alltid och jag fick en ny sudrettröja att sova i, perfekt ;) 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: