Linnea Lucia Engström

2015-12-06
22:35:58

Jag kommer aldrig kunna dö med dig
När man har så mycket att säga men inte vet var man ska börja. Hängde i stan i fredags med massa härligt folk, då har man inte tråkigt en minut. Fick bilen tvättad också. Så skönt att hålla sig sysselsatt, även fast man kommer hem 2 på natten och ska upp vid 6.. Så värt de faktiskt! Stackars Tove som jämt får jobba med en jäkla zombie på lördagar för jag alltid lyckas få för lite sömn på helgerna haha. 

Sen igår gick allt i ett hela tiden. Efter jobbet skulle jag styra upp hela kvällen för jag jämt lyckas bli mellanhanden mellan allt och alla, så hann inte ta en tupplur som jag hade tänkt innan hockeyn. Och hockeyn drog såklart ut på tiden med förlängning så jag blev tvungen att dra innan det var slut för att ta emot alla som skulle hem till mig innan förfesten i rone. 

Ganska sjukt att förfesterna nästan alltid är roligare. Erik lyckades supa ner mig med sin jäkla absint också haha, aldrig igen. Brukar inte spy och vara bakis men absint, sprit och massa cider blev för mycket för lilla mig. Tur jag har så fina vänner som tog hand om mig. Jag och Erik som drack absint och vi som spårade haha. Fick sova i några timmar innan Erik drog igång klockan 7 med att spela gitarr på nedervåningen, då var han ännu full hahaha. Sen hade vi alla bakishäng och låg huller om buller i soffan och myste. Världens bästa gäng. Vet inte vad jag skulle göra utan mina fina vänner, älskar dom. Hade en grym helg i alla fall och eftersom jag typ ännu halvt är bakis ska jag sussa nu. Godnatt <3

Alla känslor måste lämna min själ innan jag förstör mitt liv 
Du vet du känner mig väl 
Jag kommer aldrig kunna dö med dig 



















Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: