Linnea Lucia Engström

2015-12-14
20:19:11

Keep smiling, keep shining
Helt sjukt att livet kan gå så upp och ner. Igår låg jag och grät i stort hela dagen, idag är som vilken dag som helst. Har fått prata av mig med Nina, pappa, Alexandra och Julia, och snart kommer Jonken också. Är så tacksam för alla i min närhet som vill hjälpa mig i det här och puschar mig så jag ska komma på benen igen. Dom får mig arg istället för ledsen. Han förtjänar inte mina tårar längre, nu är jag istället arg för att jag blivit behandlad såhär. Ingen förtjänar att bli behandlad som skit. Så nu är det slut med det. Nu kommer jonken så jag får skriva mer imorgon. Ska bli så skönt med sovsällskap. Och imorgon ska jag eventuellt till mina babes i stenkyrka också. Älskar verkligen mina vänner. Tack för ni finns <3



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: