Linnea Lucia Engström

2015-12-08
17:13:58

Vad gör de om 100 år
Blir så trött på min bil... Alltid krångel med den! Ska byta hjullager och Erik och Jonken hjälpte mig att beställa så jag fick hem rätt saker. Vi alla trodde att vi beställde delar till båda sidorna, men nej. Paket kom idag och självklart fanns det bara delar till ena sidan. Så måste beställa om skiten igen. Det kan aldrig bli rätt på första försöket med den bilen. Men kanske hinner få hem allt så vi kan fixa de i helgen. Skönt med en kompis som har billyft ;) 

Imorgon innan julbordet med sudret blir det julklappshandling med mina hjärtan Alexandra och Quintus. Vad skulle jag gjort utan dom... Kanske kan fixa sovplats nånstans i stan ikväll för slapp vara barnvakt, och skönt att slippa köra in imorgon bitti. Men får se. Och helt sjukt att det är 110 personer anmälda till julbordet. Ska bli väldigt spännande att se vilka det är som kommer. Kommer nog bli riktigt roligt! 

Här mådde jag bra! <3
Kärlek till er

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: